Педагогічні знахідки

Open Space Lessons

Заняття такого типу проводяться за межами класної кімнати (ігровий майданчик, спортивний майданчик чи зала, шкільне подвір'я або коридор), тобто місця , де організація руху дітей є більш безпечною. Нетрадиційність навчального простору сприймається із захопленням , позитивно впливаючи на ефективність навчання та здоров'я школярів. Саме за таких умов ідея інтеграції рухової активності у навчання дітей іноземній мові успішно реалізується.

У шкільному коридорі вивчаємо дієслова руху, тестуємо аудіювання, вживаємо імператив, танцюємо, співаючи.

А тут складаємо літери та найпростіші слова із пластикових паличок (на підлозі)
А це вже на асфальті шкільного подвір'я. Складаємо якомога більше  слів із поданих літер та вчимо числівники до 20 (щоб отримати бонусний бал, необхідно пройти по цифровій "стежині", називаючи кожну цифру).
Ми також імітуємо тварин , бігаємо навипередки по траві у пошуку потрібного слова чи змагаємося командами у running dictation , пишемо по піску, грамо з м'ячем  і багато іншого виконуємо на свіжому повітрі.

Коли ж нас збирається багато , ми проводимо мовні перегони між командами , коли "потяг"кожної команди мусить прибути на "зупинку" згідно розкладу і виконати на кожній своє завдання. Такі події ми називаємо Relax Day , хоча він зовсім і не релакс , бо працювати треба на повну силу , щоб перемогти.
Взагалі у мовному центрі апробовано близько сотні різноманітних вправ , які можна застосовуати на Open Space Lessons або як елемент традиційного уроку чи у мовних таборах.
Не будемо заперечувати важливість сучасних цифрових технологій у навчанні , але рух як запоруку нормального розвитку дитини ніхто не відміняв.

План-конспект інтегрованого уроку англійської мови та фізичної культури.   7 клас . (Open Space Lesson)


План-конспект інтегрованого уроку англійської мови та фізичної культури.                                               3 клас. (Open Space Lesson)

Інтеграція уроку англійської мови з уроком фізичної культури (опис власного дослідження). Матеріали на обласну педагогічну виставку-2011.

Бонусна система вимірювання успішності

перслідує ідею акцентування уваги лише на досягненнях , а не на помилках, яка не є новою у педагогіці. Але спосіб її реалізації , який я застосовую,вважаю оригінальним . дієвим і дуже простим.
Суть полягає у тому, що учень колекціонує бонусні бали протягом усього заняття, отримуючи їх за досягнення у різних видах роботи. У кінці заняття бали підраховуються і якщо їх кількість дорівнює або більша тієї, що була встановлена голосуванням на початку заняття , то учень отримує" відзнаку" за дане заняття. Кожен має шанс отримати навіть декілька відзнак або ж не отримати жодної. Такий підхід стимулює дитину до активності протягом цілого уроку, створюючи атмосферу азарту, сприяє об'єктивному самоаналізу. Авторитарно-суб'єктивне вчительське оцінювання змінюється на більш демократичний і непринизливий для учня спосіб вимірювання власного успіху. Для вчителя це ще і додаткова можливість диференціації, адже учні можуть виконувати різні за рівнем завдання і головне -виконати.
Технічні деталі:
у якості "бонусних балів" використовую звичайні пластикові палички для навчання лічбі , а у якості "відзнак" стікери , на яких вказую дату , ставлю свій підпис і пишу слово "Молодець".Просто , але , виявляється, дуже важливо для дитини , бо то є визнання їхніх досягнень. Діти колекціонують ці відзнаки , пишаються ними. Таким чином працюю третій рік  і розумію , що "молодці" аж ніяк не девальвують.


   "Рухливі вправи" 


Комментариев нет:

Отправить комментарий